Servisní a obchodní podmínky

Informulte se o nových podmínkách od 1.1.2020. Věděli jste, že Vám můžeme zapůjčit náhradní přístroj po dobu opravy?

DB Dent v.o.s., IČ 44567821

Servisní a obchodní podmínky platné od 1.1.2020

Naše společnost a naši servisní technici mají více než 20 let zkušeností s opravami přístrojů EMS. Ke každé opravě jsou výhradně používány pouze originální náhradní díly. K zajištění vysoké kvality servisních zásahů jsou servisní technici pravidelně školeni u výrobce EMS, Švýcarsko.

 Zajišťujeme záruční i pozáruční servis na přístroje EMS.

 

Záruční opravy

Nedílnou součástí objednávky záruční opravy je písemná objednávka s popisem závady (nebo vyplněný webový formulář).

Záruční doba na nové přístroje/nástroje se řídí dle délky uvedené v návodech k použití nebo na dodacím/záručním listu. U přístrojů EMS je záruční lhůta zpravidla 12 měsíců. Pokud požadujete opravu přístroje v záruční lhůtě (záruka/reklamace), uveďte toto do Vaší objednávky a přiložte doklad o nákupu/záruční list. V případě neuvedení této skutečnosti bude oprava provedena jako standardní a nelze jí zpětně nárokovat jako záruční!

 

Pozáruční opravy

Nedílnou součástí objednávky pozáruční opravy je písemná objednávka s popisem závady (nebo vyplněný webový formulář).

Po obdržení nástroje nebo přístroje na servis bude servisním technikem vytvořená cenová nabídka na opravu. Oprava bude zahájena po odsouhlasení ceny.

Dodavatel poskytuje na opravu záruku 6 měsíců od datumu fakturace opravy.

 

Cenová nabídka opravy

Cenová nabídka je zasílána elektronicky nebo sdělena telefonicky a je vyžadováno její potvrzení. Cena nezahrnuje náklady na dopravu a celní poplatky (v případě že se opravovaný přístroj musí zaslat do Švýcarska – například vysypaný prášek uvnitř přístroje). Cenový rozdíl - / + 10% skutečných nákladů na opravu se může změnit bez předchozího upozornění kvůli neočekávaným dalším závadám. V případě neodsouhlasení opravy bude účtován servisní poplatek ve výši 780,- Kč a náklady na dopravu + DPH. Stejná částka bude účtována i v případě, že nebudou shledány žádné závady na přístroji. Pokud neobdržíme jakékoliv vyjádření k nabídce do 15 dnů, vracíme neopravený přístroj zpět.

Vyjádření zašlete na e-mail: office@dbdent.cz.

 

Ceny

  • Práce na dílně – od 1.1.2020 standardně účtujeme 780,- Kč bez 21%DPH za hodinu
  • Balné – náklady na standardní balné u balíků účtujeme od 1.1.2020 ve výši 139,- Kč bez 21%DPH. Pokud se jedná o expresní zásilky nebo zásilky větších rozměrů je účtovaná částka dle ceníku. Zásilky odesíláme společností GEIS, která je doručuje následující pracovní den. Po odeslání zásilky obdržíte její sledovací číslo prostřednictvím SMS/e-mailu.
  • Přezkoušení přístroje i v případě zamítnuté opravy – za tyto úkony účtujeme paušálně 780,- Kč bez 21%DPH (tato cena zahrnuje náklady na demontáž, přezkoušení, zjištění závady, softwarové operace, montáž). V případě kontroly poškozených hrotů a koncovek je účtována cena pouze ve výši 50%.
  • Zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy – v případě potřeby nabízíme zapůjčení náhradního přístroje obdobného typu. V případě záruční opravy je tato služba zdarma. V ostatních případech účtujeme paušální částky: AirFlow Master 800 Kč / den; AirFlow Master Piezon 900 Kč / den; AirFlow Prophylaxis Master 990 Kč / den. Ceny jsou uvedeny bez 21%DPH a bez nákladů na dopravu GEIS. Na tuto službu v případě pozáručních oprav není žádný nárok. Při finálním účtování za zapůjčení náhradního přístroje není účtován první a poslední den zápůjčky (čas na přepravu k zákazníkovi a zpět)

 

Objednávky náhradních dílů a spotřebního materiálu EMS

Objednávky náhradních dílů jsou výhradně pro produkty z ceníku LEVEL 1. Objednávky náhradních dílů zasílejte pouze písemně na e-mail office@dbdent.cz

Jiné, než písemné objednávky náhradních dílů nejsou z technických důvodů vyřizované!

News image